Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΝ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (R) FTSE 25 Large-Cap[ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ]Συνεδριαση 30 Σεπτεμβριου 2014


Κυριες-Κυριοι

ΘΕΜΑ
---------
[Ανιστροφη κινηση απο τις 339,83 μοναδες.]
==================================
Γενικες πληροφοριες-Εισαγωγη
-----------------------------------------
Αντιστροφη μπορει να εχουμε απο οποιοδηποτε σημειον της πορειας του δεικτη και προς καθε κατευνθυνση ,οσο μικρη και αν ειναι η διαδρομη.
Επομενως μπορει να υπαρξει αντιστροφη και απο το σημειον των 339,83 μοναδων.Θα ελεγα μαλιστα δια την ακριβεια του λογου ,πως εχει ξεκινησει  σημερα η αντιστροφη κινηση ,αφου δεν ειχαμε  νεο χαμηλο σημειον,αντιθετα  παρακολουθησαμε ανοδικη πορεια του δεικτη.
Η κινηση γενικα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΑΣΥΝΤΑΚΤΗ,αντιθετα λειτουργει με σταθερους  κανονες  και με μετρον .
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ.

Γεωμετρικη εικονα της Αντιστροφης απο τις 339,83 μοναδες
---------------------------------------------------------------------------
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

354,74                                                            351,01


                                        347,28


343,56                                                             339,83
-----------------------------------------------------------------------------
  11,18                                                               11,18  
======                                                           ======
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////                                                                                                                    
Παρατηρησεις-Συμπερασματα
--------------------------------------
-Οι αριθμοι διαβαζονται διαγωνια και καθετα.
-Δυο διαδοχικοι αριθοι ειναι τα ακρα  διαμετρου  του σχηματιζομενου χρηματιστηριακου κυκλου και με κεντρο κυκλου το μεσον των δυο διαδοχικων σημειων.
Η διαδρομη της αντιθετης κινησης  ειναι απο το τελος προς  την αρχη και εχει σχημα  Ζ.
Το σημειον ισορροπιας της κινησης  ειναι το σημειον τομης των δυο νοητων διαγωνιων ,του νοητου σχηματιζομενου ορθογωνιου τετραπλευρου δηλαδη οι 347,28 μοναδες.
Εαν ο δεικτης δεν καταφερει να φερει εις περας ολη αυτη την διαδρομη,ως τις 354,74 μοναδες,εστω και μετα απο μερικες προσπαθειες,τοτε θα επισκεφθει την αρχη της αντστροφης  κινησης δηλαδη τις 339,83 μοναδες με στοχο  την διασπαση του σημειου και την συνεχιση της καθοδικης πορειας, οπως την εχω περιγραψει σε  προηγουμενες προσφατες αναρτησεις μου.
Εχω κανει ειδικη αναφορα μαλιστα  δια τις 334 μοναδες.
354
344
334

savil-alonaki
1 Οκτωβριου 2014

σημειωση
------------
Τα κειμενα μου και η ερευνα μου αφορουν μονο εμενα και οχι τους αναγνωστες μου.
Απαγορευεται η αναδημοσιευση των κειμενων μου ,χωρις την γραπτη εγκριση μου και την καταβολη συμφωνημενης  αμοιβης μου.










Δεν υπάρχουν σχόλια: