Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

TEXNIKH ANAΛΥΣΗ FTSE TOP 20 [ 18Oκτωβριου 2012]


Κυριες - Κυριοι

Με δυο διαφορετικους σχεδιασμου που εκανα ,δεν μου βγαινει δια την ωρα αριθμος μεγαλυτερος του 333,που σημαινει χρειαζεται υπερ προσπαθεια και   μια πολυ δυνατη ειδηση ,να φτασει σε υψηλοτερα επιπεδα απο το 333 αυριο ο δεικτης.
Εγω εδωσα και 3 μοναδες αερα ως το 336 ,επειδη αυτος ο αριθμος ειναι ενας δομικος αριθμος.Δεν πρεπει επισης να ξεχναμε,πως ο δεικτης αυτος καταργειται πλεον και οι χρηματιστηριακες ισως να προσπαθουν να ληξει ομαλα η διαγραφη αυτη.Επομενως πρεπει να ειμαστε αρκετα επιφυλακτικοι.
Και εγω που γραφω ,δεν θελω τωρα στο τελος,να διαψευσθω , ετσι ειμαι πολυ επιφυλακτικος.Ομως επειδη δεν εχω σχεδια δια μετα την καταργηση του ,αφου δεν θα μας χρειαζεται,καταλαβαινετε,πως μια μελετη με οριζοντα ημερων , καταντα να ειναι μαντεια.Ο περιορισμος του χρονικου οριζοντα δρασης  του δεικτη,περιοριζει και τον σχεδιασμο μου .Ετσι θα εχετε καταλαβει αυτες τις τελευταιες ημερες,προσπαθω να σας ενημερωνω την ωρα που λειτουργει η αγορα και σας μεταφερω την σκεψη μου ,με πραγματικα γεγονοτα που βλεπω και οχι μεσα απο σχεδιασμους,διοτι αυτοι δεν υπαρχουν πλεον,αφου ο δεικτης καταργειται.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ,ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΙΣ ΤΟ 333 [336] ,ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣ.
Οι ογκοι που γινονται στην αγορα,δεν διευκολυνουν την ανοδο αυτη την περιοδο,μαλον την δυσκολευουν και την εμποδιζουν και καποια στιγμη θα εχουμε ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ.
Σημερα εκανε  ογκο 126 εκ. μετοχες και σε αξια 120 εκ.Καταλαβαινετε δια να εχουμε αυριο ανοδο πρεπει να εχουμε μεγαλυτερο ογκο και μεγαλυτερη αξια απο τα 120 εκ που ειχαμε σημερα.
Νομιζω δυσκολευουν τα πραγματα..

savil
18-10-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: