Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων ( R) [ Η επικαιροτητα] 6 Οκτωβριου 2012


Κυριες -Κυριοι

Μεγαλη επικαιτοτητα εχουμε αυτες τις ημερες.

Απο τον Ιουνιο και μετα ,σιγα-σιγα μια αλλη εικονα σχηματιζεται δια την αγορα μας.Ειναι αληθεια,πως στην αρχη ,δεν ειχαμε καταλαβει οι περισσοτεροι ,αυτη την αλλαγη.Τελικα η μεγαλη παραμονη μας πανω απο τις 200 μοναδες ,αλλαζε σιγα-σιγα τα δεδομενα προς το καλυτερο.
Σημερα εχουμε γεγονοτα δυνατα.Σε αλλες εποχες οι ανθρωποι θα ξενυχτουσαν εξω απο την Σοφοκλεους ,δια να παρουν σειρα και να κανουν αγορες  σε μετοχες απο τα χαραματα.
Κατι αλλαζει ,με ολα αυτα που βλεπουμε στον τραπεζικο χωρο.Η λογικη τα μηδενιζει,διοτι κοιταζουμε το σημερα και καλα κανουμε .Ομως πολλα γεγονοτα ,δεν ειναι δια εμας και το σημερα,αλλα δια το αυριο και τα παιδια μας κα σιγουρα δια τα εγγονια μας.Αν ειναι καλα αυτα που ερχονται,καλως ερχονται ,διοτι ζωη υπαρχει και μετα απο εμας ,αλλα και περα και εξω απο εμας.
Εμεις εμποροι ειμαστε και τετοιοι οι περισσοτεροι θα παραμεινουμε.
Εχουμε την γεννηση μιας νεας μεγαλης Τραπεζας,ΑΣΧΕΤΑ,ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΗΣΩ ,στο μεγαλωμα της.Εγω μπορει και να μην εμπορευτω  ποτε στην ζωη μου ,τις μετοχες της. Και τι μαυτο?
Δεν πρεπει να βλεπουμε μονο το παρον ,αλλα και το μελλον ,ενα μελλον ισως και χωρις την δικη μας φυσικη παρουσια στην αγορα.Αν ειναι καλο αυτο που γινεται ,γιατι εγω να ειμαι αρνητικος.Δεν μου πεφτει λογος.Ο χρονος τρεχει γρηγορα,μακαρι να μην ετρεχε τοσο γρηγορα
Εγω εμπορος ,ειμαι και ολα τα αγοραζω και ολα τα πουλαω ,σαν την λα ι κη ρηση [ολα τα σφαζω ,ολα τα μαχαιρωνω ,δια να αποδειξω πως τα καρπουζια που πουλω ,εχουν χρωμα και και γευση].
Αν δεν βρω  η δεν θελω μετοχες των τραπεζων,υπαρχουν τοσες αλλες εταιριες να δουλεψω.
Εχουμε εντονη επικαιροτητα,επισκεψεις επιφανων ανθρωπων της Ευρωπης,αναδιαταξη της αγορας μας,συμβουλια ,δοση και μετα Γιορτες των Χριστουγεννων.
Ολα αυτα δημιουργουν κλιμα ,κλιμα καλο και η επικαιροτητα ειναι με το μερος μας αυτη την φορα.Ξερω  ,εγω σας το ειπα και προχθες,πως η αγορα ,δεν συμβαδιζει παντα με την λογικη μας και τον στεγνο Ισολογισμο. Η αγορα ειναι και ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, κυριως προοπτικη με συνεπεια.Αυτο ισως σημερα να προεξοφλειται.Ας ιππευσουμε ,το αλογο της ελπιδας,αλλα με γκεμια και χαλιναρια,δια να εχουμε ασφαλες ταξιδι.Οταν χρειαζεται πρεπει τα γκεμια και τα χαλιναρια να τα τραβαμε,οπως στα αλογα ,δια να σταματουν.Η φαντασια[ελπιδα] πρεπει και να δαμαζεται,οχι ομως να δολοφονειται.

savil
6-10-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: