Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

παζαρι του κερατα
--------------------
Αληθεια ρε φιλαρακια ,ποσοι απο εμας δεν πηγαμε σε ενα μαγαζi να αγορασουμε π.χ ενα παντελονι.Φυσικα δεν το λεω τυχαια αυτο το εμπορευμα, γιατι νομιζω στην ζωη μου εχω πουλησει και αγορασει καποια εκατομυρια παντελονια.Μερικες φορες, πισω απο τον παγκο κατεγραφα συμπεριφορες και αντιδρασεις,κατεγραφα πονηριες αν θελετε των αγοραστων,αληθεια με εκαναν και γελουσα πολλες φορες,και μερικες φορες, αν βρισκομουν στα κεφια μου και τυχενε να ειμαι σε καποιο απο τα καταστημα τα  μου ελεγα π.χ σε μια κυρια  πανω στην πανουργια της δεν πειραζει κυρια μου αφου αυτο εχει τοσα ελατωμα εχουμε 1000 ιδια παντελονια ,θα βρουμε καποιο που να μην εχει αυτο το ελατωμα που μας λετε οπως π.χ με κοβει στον καβαλο,αυτο ηταν συνηθως το μειωνεκτημα ολων των παντελονιων  τις περισσοτερες φορες που μας ελεγαν οι πελατισεςς.Οταν εκανα την κινηση να της φερω ενα αλλο παντελονι,η απαντηση της ηταν -οχι αφηστε το δεν πειραζει θα ελθω μια αλλη φορα που να εχω πιο πολυ χρονο,και εκανε πως φευγει,φυσικα ντρεποταν να μου πει θελω καλυτερη τιμη.Παλια αλεπου και εγω αν ηθελα να το διωξω το παντελονι ,αφου αυτη εβαλε την πονηρια της φυγης για να με λιγησει με αυτο το φευγω μια αλλη φορα.......αντε της απαντουσα παρτετο π.χ απο 30 τωρα 20 επειδη εισαστε ΕΣΕΙΣ(λες και την γνωριζα,αγωστη μου ητα εντελως),ο διαλογος αυτος ειχε αποτελεσμα τις περισσοτερες φορες και η συνηθης απαντηση των αγοραστων ηταν , ε! αφου το λετε εσεις  και εχετε αυτη την ευγενη διαθεση  θα το παρω και φυσικα η πραξη της πωλησης γινοταν.Θα μου πητε γιατι σας τα λεω αυτα.?Σας τα λεω διοτι φιλοι μου ολα στην ζωη μας ειναι ενα παζαρι του κερατα, ακομη και μια φρατζολα ψωμι να αγορασετε, η ενα μπουκαλι γαλα, η 1000,000 μετοχες της ετε τα παντα ειναι παζαρι του κερατα.Καμια επιστημη ,καμια καμπυλη,καμια ταση,αντισταση  κ.τ.λ εκεινη την στιγμη ειναι παρουσα,σε εκεινο το παζαρι ειτε με αγριο τροπο ειτε με ευγενικο,ειτε με πολιτισμενο τροπο ειτε με πρωτογονο τροπο ,ειτε ειναι το χρηματιστηριο της αθηνας η της γερμανιας η της αμερικης η πουλας ενα παντελονι σε ενα καταστημα,η 1000,000 μετοχες της Mobil,  ειναι ΠΑΖΑΡΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ  και εχουν τους ιδιους κανονες και τροπους που διεξαγονται.ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΖΑΡΙΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΙ  [Η ΑΝΑΓΚΗ -ΤΟ ΧΡΗΜΑ-ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ, ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗΗ (ΤΕΧΝΗ) ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΛΗ]και παραγεται αποτελεσμα που νικητης δεν ειναι παντα καταναγκη  ο δυνατος ,αλλα και ο πονηροςπου γνωριζει την τεχνικη της παλης η αλλιως γνωριζει τα κολπα
. ΑΝΤΕ φρε φιλαρακια αν δεν το εχετε κανει στην ζωη σας για δητε και αυτη την πλευρα του παζαριου,μαθετε και σεις τα κολπα να αγοραζετε και να πουλατε , εκει ειναι το μυστικο ολο,ολες οι γνωσεις ειναι καλες για τον ανθρωπο ειτε εχουν ρωμαντικο αρωμα πολιτισμου και καθωσπρεπεισμου,ειτε ειναι με πρωτογονο τροπο, οι νομοι της αγορας ειναι σκληροι και επιβιωνουν εκεινοι που σκεφτονται παζαριοτικα εξω απο τας γραφας των καμπυλων και των  R1,R2  H   Σ1,Σ2, εμεις τα κεφαλια και τους ωμους τα γνωριζουμε και τα αναποδα τους,και τα κερια των  Γιαπωνεζων που ειναι ισια με το μπο ι τους,ολα τουτα καλα κα αγια ενταξει ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΖΑΡΙ   ΠΩΣ ΠΑΜΕ  μπορουμε να προσδιοριζουμε την ηλκια ενος ζωου π,χ μιας προβατινας και να την αγορασουμε η να την πουλησουμε και να βγουμε κερδισμενοι?
 savil 
σημ.η προβατινα ειναι συμβολικη αναφορα,μεταφερμενη απο το παζαρι ζωων,αγνωστο στους πιο πολλους και ειδικα στους νεους,αλλα δεν διαφερει ενοιολογικα απο το παζαρι των μετοχων οταν δεν δει η δεν πιασει ποτε μετοχη στα χερια του και φυσικα την αξια της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: