Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

φιλοι μου γεια σας
ειχαμε μια αντιδραση,αναμενομενη οπως σας ειχα ενημερωσει ,και φυσικα οχι μονο μεχρι αυτο το υψος,αλλα και ακομη πιο ψηλα, ομμωςδεν μπορουσα να βρω το γιατι?Εξακολουθω να πιστευω ,κοιταζοντας τι γινεται παντου,οτι  αυτη η κινηση ακομη και πιο πανω να παει ,εξυπηρετει μονο τους δυνατους να ξεφορτωσουν σε αφελεις,πως ισως πιστευουν οτι η αγορα γυρναει ,η αλλαζει ταση .Μακαρι και πολλες φορες εχω αναφερει τους λογους γιατι το επιθυμω αυτο,αλλα επειδη δεν θελω να κανω ονειρα θερινης νυχτος ,διατηρω τις αμφιβολιες μου εως,οτου τουλαχιστον ο δεικτης υπερβει το 746 που κλωτσησε οταν ηταν εκει.Φυσικα ειχα συστησει αγορες στην καθοδο και κατω απο το 717 ,θα βγουν εστω και λιγο κερδισμενοι  οσοι αγορασαν.Να ρευστοποιησουν ολες τις αγορες που εκαναν τελευταια και να παρουν τα ωραια τους κερδη.Εγω εχω δωσει αγορες με μικροποσοτητες,ε λοιοπον αυτες νομιζω αν εχουν κερδη η απεκλωβιζοναται αν παμε πιο ψηλα να το κανουν και δεν θα μετανοιωσουν ειμαι βεβαιος. Τα δυσμενη στοιχεια που μας εστηλαν εδω χαμηλα ,κανενα δεν εχει διορθωθει,θα μπορουσα να πω,μονο ειχαμε μια βελτιωση στα κρατικα ομολογα για τα οποια σας εχω μιλησει και αν θυμασθε ελεγα πρεπει να αγορασθουν απο πισω δηλαδη τα μακρυνης ληξεως 30 ετη π.χ.
 ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 685 .ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ 685 ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΚΤΑΚΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΕ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ 685.ΕΠΙΣΗΣ Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΕΛΘΗ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ καλυτερα ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΣΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ  ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ,.ΑΝ  ΠΙΕΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΕΘΝΕΙΣ Η ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΜΕΣΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΜΕ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 700 ΜΟΝΑΔΩΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ  ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ.Απο την επανω πλευρα για σημερα πηρε το μεγιστο που μπορουσε να παρει και αυτο το αφησε να το κανει στο κλεισιμο ,για να μην πιεσθει απο ρευστοποιησεις,πολυ πιθανον και να τελειωσε.Παντως οτι δηποτε θετικο κλεισιμο ειναι καλοδεχουμενο και μας οδηγει σε υψηλοτερα επιπεδα.Εχει χωρο να το κανει αυτο.εστω και αν χρειασθη μια επιστροφη λιγες μοναδες πιο κατω και να χωνεψει ολα τα σημεια της διαδρομης απο το 705εως ττο 717,διοτι τα περασε βιαστικα και με δολο .,και εξυπνο τροπο ως λαγος.Προσωπικα για μενα πρεπει να κρατηθει στο 615  περιπου σαν συσσωρευση και μετα βλεπουμε.ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 705 ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ 697 ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΣ ΣΤΕΝΟΥΝ ΣΤΟ 682 ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
 Αυτα για αποψε φιλοι μου σας χερετω ο φιλος σας
 savil
 ο,τι γραφω ειναι προσωπικη μελετη και αφορα μονο εμενα,δεν προτρεπω και δεν επιτρεπω να κανει χηση καποιος και να προβει σε χρηματιστηριακες πραξεις με βαση την μελετη μου,μπορει να κανω λαθος και να εχετε μεγαλες ζημιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: